2 Temmuz 2012 Pazartesi

Crash!


Lisedeki en yakın kız arkadaşlarımdan birinin abisi ona "iki filmi izlemeni yasaklıyorum; biri natural born killers, diğeri ise crash" demiş.



J.G.Ballard'ın romanından uyarlanan filmde james spader başrolde. Film, araba hayranı bir grup insanın ilişkisine odaklanıyor. Araba çarpışmalarını cinsel ilişkideki birleşme anına benzeten karakterlerimiz arasında mekanik ve seksi ilişkiler yaşanmaya başlıyor.


Ehliyet almaya çalışan bendeniz, sürücülük kariyerime müthiş bir kazayla başlamış bulunmaktayım. Direksiyon sınavına biraz bilgili giriyim, terslik çıkmasın diye alıştırma yaparken pazar pazar ulus vadisinde ekşın yarattım.

Düz yolda schumachervari (itiraf ediyorum google'a bakarak yazdım.) bir dönüşle çakıl taşlarının üzerinde kayıp, hızlanarak yoldaki kocaman kanalizasyon kapağını altıma alıp sağdaki çukura kafa üstü daldım, takla atmaya çeyrek kaldı.

Kaza sesini duyarak gelen yardımsever türk insanlarının yardım etme çabasının, nolcak şimdi bakışlarının ve suçluluk duygusunun arasında seksi olan hiç bir şey yoktu ballard'ın düşüncesinin aksine.

Özellikle yan yatmış arabadan suçlu bir fare gibi çıkarken ölümlü, kusurlu ve aptal varlıklar olduğumuzu düşünüyordum. Ne kadar aptal, ne kadar cesur ve ne kadar seksi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder