9 Haziran 2010 Çarşamba

Aman Leydim Gagalama Beni!


Zaman zaman bazı insanlar gökten düşmüşcesine birden bire ortaya çıkarlar ya, Lady Gaga benim için tam da böyle biri. Nerden gelir, kimdir, ne yapar demeye kalmadan müzik kanallarında klipleri dönmeye başladı sanki. Parlak mayoları, fütüristik ayakkabıları, pop gözlükleriyle gazete sayfalarını süslemeye başladı. Uzun zaman önyargıyla karşıladım bu her şeyden biraz, bir şeyden az kadını. Garipsedim, burun kıvırdım.

Nihayet geçenlerde bir klibine rastladım ve baştan sona kadar izledim. Poker Face, Bad Romance, Just Dance, Paparazzi derken yavaş yavaş bu absürd dünyaya çekildiğimi hissettim. Bence Lady Gaga'nın büyüsü tek bir şey olmamaktan geliyor. Hiç bir kategoriye sokamıyorsunuz kolayca. Güzel değil, çirkin de değil; ne tam kadın ne de erkek, yaptığı müzik de öyle ne pop ne elektronik, ne eski ne de çok yeni. Siz onun ne olduğunu çözmeye çalışırken çoktan yörüngesine girmiş oluyorsunuz.

Lady Gaga, aslen İtalyan'mış. Tam adı Stefani Joanne Angelina Germanotta. Bu dört kelimeyi üst üste koyup Lady Gaga'yı bulmak da ayrı bir başarı bence! Son olarak, bu tuhaf kadını takip edin derim, iki binli yılların müzik dünyasında şimdiden bir fark yarattı çünkü!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder